Kakteen-Forum (Archiv)

Re: Feuchtigkeit im Gewächshaus

Abgeschickt von rore am 06 November, 2002 um 00:26

Antwort auf: Re: Feuchtigkeit im Gewächshaus von Cyrill am 05 November, 2002 um 22:56
: Ja Hallo Erstmal !
: Sali Dani,
: Das Problem mit denä Waschbetonbodäplattä han i au scho gha. Du wirsch immer Bodäfüächti ha wo där nochäziäd.Ich has so gmacht das i zerscht gsandät, denn a dicki PVC-Polyesternetz verstärchti Planä(Jumbo,Coop) drübergleit u när gsplittät und Plattä verleit ha. A dä Uusäsiitä han i sie umägno bis innerhalb vom Alufundamänt,tschegsch?Im Winter chasch jo an Noppäfoliä drüberd duä und gnuäg drüberdlappä lo-luäg aber das rings ums triibhuus au ä guäti Dränaschä hesch(Chiisbeet).I weiss ned ob du äs Punktfundämänt oder eifach äs Alu wo uf dä apär Härd gschtellt hesch?
: Ich ha übrigens de no en Silikonfuäg gmacht, löeidär het sich s ganzä bi mir unglichmässig gsetzt.Fosch Du s Rägäwasser mit Rinnä uuf,oder lauft bi diär alles abä? E ganz trochnigs Huus bringsch im Winter ned änä,aber en Kolegg vu mir hed sich en Luftenfüächter i kombination mit erä Heizig inä gschtellt.Ich wünsch där alles Guäti und wenn i dä nöchi vo züri wonsch lad ich dich am nächschtä Donnschtig is Albisgüätli ufä i.Zürchär Kakteäfründ hend det iri Monätsversmmlig! Frögsch eifach nachäm Vize,übrigäns hed einä vo dä Sukkigärtnär (Urs Bischofberger) än Vortrag über Aethiopien.
: Wird sicher interesannt do jo das Land eher durch sini verhungerndä Mänschä als durch d Flora bekannt isch :-( Velech bis bald
: Gruäss
: Cyrill
Hallo Cyrill
Kannste auch Deutsch?

Antworten: